Cum comand

Online cumperi rapid si in siguranta. Tot ce trebuie sa faci este sa urmezi cativa pasi simpli. Iata cateva detalii despre fiecare etapa:

Cauta produsul dorit

 Poti cauta un produs direct in campul special de cautare, sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.

 Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.

 Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

Verifica-ti comanda

 Dupa adaugarea fiecarui produs, acesta apare in partea de sus a paginii, in cosul de cumparaturi, aici poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare si livrare comanda

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, mergi pe "FINALIZARE CA OASPETE", apoi trebuie sa selectezi detaliile de facturare (Daca esti persoana fizica, pentru facturare avem nevoie de CNP-ul tau, seria si numarul cartii de indentitate ), modalitatile de plata (Ramburs sau Plata cu ordin de plata (OP) inainte de livrare) si modalitatea de livrare preferata (Ridicare depozit Blaj, str. Gh. Baritiu, nr. 32, jud. Alba,  Livrare la domiciliu prin curier Nemo Express);

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizare comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Confirmarea stocului se face ulterior de catre unul dintre reprezentantii nostri, telefonic sau prin e-mail.

 

RETURNAREA PRODUSELOR

Conform legii în vigoare, aveţi dreptul de a returna produsele care nu corespund dorinţelor dvs. în termen de maximum 14 zile lucrătoare de la primirea lor.


Returnare produselor se face de către client  EXCLUSIV prin firma de curierat rapid NEMO EXPRESS. Puteți apela compania Nemo Express la numerele de telefon 021. 9392.

 Costul de transport pentru RETUR este suportat integral de către client în ambele situaţii: atât la trimiterea coletului pentru retur cât şi la primirea comenzii de înlocuire a returului. 

 

CONDIŢII DE RETUR

Produsul trebuie sa fie în aceeaşi stare în care v-a fost livrat:

  • să nu fie deteriorat
  • să conţină documentele cu care a fost livrat

 La recepţionare, coletul returnat va fi inspectat de către reprezentanții noştri, pentru a se verifica dacă îndeplineşte condiţiile enumerate mai sus; în caz contrar, nu va fi acceptat pentru retur.

AMBALAREA ŞI RETURNAREA

Pentru a returna un produs, vă rugăm să procedaţi după cum urmează:

  • ambalaţi produsul fie în ambalajul original în care l-aţi primit, fie în alt tip de ambalaj special pentru colete.
  • asiguraţi-vă că în interior se regăsesc documentele  care au însoţit coletul la livrare (factura şi chitanţa de la Nemo Express - original sau copie)

Adresa pentru returnare este (pe care sa o transmiteti curierului si care este necesara ETICHETARII coletului):

APIS SRL,  Blaj, str. Gheorghe Baritiu, nr. 32, jud. Alba, telefon 0745.582.990

IMPORTANT DE REŢINUT

Contravaloarea produselor returnate se va rambursa prin transfer bancar, costurile transferului fiind suportate în totalitate de către APIS SRL.

În cazul deteriorării produselor în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare de către client, contravaloarea produselor va fi suportătă INTEGRAL de către client.

 
Înainte de a face retur vă rugăm să luați legătura cu Departamentul de Relaţii Clienţi la 0745.582.990. Pentru a vă rambursa contravaloarea produselor returnate vă rugăm să trimiteți pe adresa de email apis.blaj@gmail.com următoarele date:

  • numele si prenumele dvs.
  • contul dvs. bancar (IBAN) în lei  și numele titularului

 

RESTITUIREA BANILOR

Imediat ce produsul va fi recepţionat de către noi, acesta va fi inspectat de către unul dintre reprezentanţii noștri. 

În cazul în care sunt îndeplinite toate condiţiile de retur, APIS SRL vă va returna banii în termen de 14 zile calendaristice, din momentul în care coletul a ajuns la noi.